B2B Opdrachtgevers filteren

Bestaande Opdrachtgevers

Dankzij IP-tracking detecteert u ook bestaande opdrachtgevers op uw website. Nieuwe interesses worden direct zichtbaar. Opvolging met een servicetelefoontje resulteert vanzelf in een salesgesprek, u speelt immers handig in op deze nieuwe interesses bij uw bestaande opdrachtgevers. Wij noemen dit dan ook het laaghangende fruit onder de leads. Het vertrouwen in u als leverancier is er al, gemakkelijker verkopen kan bijna niet.

Snel nieuwe B2B opdrachtgevers

Sales targets nog niet gehaald? Even een extra boost geven aan uw verkoop? Koop gericht traffic in naar uw website via bijvoorbeeld AdWords en Facebook campagnes, zorg dat ook de remarketing na een websitebezoek zijn werk doet. Identificeer vervolgens de meest relevante bezoekers die nog niet geconverteerd zijn, en zorg voor een actieve en adequate opvolging. Na enkele dagen zijn de eerste resultaten van uw campagne binnen en kunt u met het marketeer product wat Apart Leads verzorgt aan de slag om nieuwe B2B opdrachtgevers te werven.

Filteren op B2B opdrachtgevers

Een kunstgalerie wil alle zakelijke bezoekers achterhalen die kunstwerken van een specifieke kunstenaar bekeken hebben. Een gespecialiseerd advocatenkantoor wil alleen potentiele opdrachtgevers zien in hun directe omgeving en uit een specifieke branche. Alleen bezoekers die geen bestelling geplaatst hebben, zijn interessant voor een B2B webwinkel in beveiligingsproducten.
Het marketeer product wat Apart Leads verzorgt identificeert deze bedrijven eenvoudig door het surfgedrag te doorzoeken (minimale duur op een bepaalde pagina, bezochte pagina’s, herhaalbezoeken, etc.). Met het lead generator dashboard van het product stelt u zelf alle filters in voor een optimale lead kwalificatie.
B2B opdrachtgevers